amare la vita italiana. - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van myra - WaarBenJij.nu amare la vita italiana. - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van myra - WaarBenJij.nu

amare la vita italiana.

Blijf op de hoogte en volg myra

08 Mei 2014 | Italië, Levico Terme

en toen zat ik hier alweer 2 weken.
sinds een paar dagen is het zonnetje er weer waar ik heel blij mee ben was het was vorige week de hele week aan het regenen, gisteravond dan ook nog even met hevige onweer maar vandaag is het dan eindelijk zover, HET IS KORTE BROEKJES WEER! zo blij mee haha:)

en ik ben sinds een weekje ook niet meer alleen.
was een beetje geisoleerd geraakt omdat ik alleen was en zat alleen maar in de receptie aan het werken of alleen in mn huisje en ging er alleen af en toe uit om boodschappen te doen.
maar nu is er dan ook het montage team, allemaal gasten van rond de 25 tot 30 jaar en die kerels zijn echt geweldig, lachen die gasten joh. er is bijvoorbeeld een jongen met dreadlock haar, dan heb je nog Jimmy die is echt lachen echt een toffe gast en dan heb je nog hans, met snor! nou mijn avond kon niet meer stuk haha hans wat een geweldige naam toch weer en dan ook met zo'n snor hahaha.
en dan heb je nog een stagiar randy en jennifer. randy heb ik al benoemd tot randy randomn of randomn randy haha
vond het een beetje zielig voor jennifer want die was namelijk het enige meisje dus gelukkig hebben we elkaar een beetje gevonden en kunnen we lekker girltalk toen tussen al die jongens.
ik ben dus de enige niet brabander hier dus af en toe als ik wat zeg begrijpen ze er niks van of hebben ze nog nooit wan een woord gehoord wat ik zeg.
bijvoorbeeld we hadden het over een abbonement en dan zeg ik altijd gewoon abbo. nou ze gingen helemaal stuk om me, ze hadden nog nooit van een abbo gehoord. of ergens een graftakke hekel aan hebben, hadden ze ook nog nooit van gehoord.
en ik had het helemaal gemaakt toen ik shirt wou zeggen maar dat kwam er dus niet echt normaal uit dus ik zei shirret, dus vanaf nu is het een shirret in plaats van een shirt, ik kan niet meer stuk bij deze mensen haha.
Laatst met een paar even naar een prive strandje/ meertje geweest van de camping lekker gezeten en gepraat en ondertussen genoten van het mooie uitzicht op het meer. probeerden nog om stenen over het water te ketsen zoals we vroeger altijd deden maar ik zal me er maar bij moeten neerleggen dat ik het nooit zou kunnen haha.
gister vroeg jennifer of ik mee wou gaan om boodschappen met haar te gaan halen, dus wij lekker op stap.
en ondertussen nog even mijn eerste echte Italiaanse ijsje gehaald oh echt genieten was dat, een kwartier later en heen hele klim omhoog hadden we besloten om eerst even door het dorp te slenteren aangezien ik daar nog niet geweest was. kwamen eerst aan op een schattig pleintje waar kinderen aan het spelen waren en ouderen lekker aan het genieten waren op een bankje. met een kerk, een waterval en leuke terrasjes en van die hele schattige echte Italiaanse winkels echt precies zoals je je italie voor kan stellen. nog eventjes rondgewandeld en terrasjes en barretjes uitgezocht waar we savond lekker uit kunnen gaan en de heerlijkste pizza's en ijsjes kunnen eten, op een gegeven moment liepen we langs allemaal hotels en bij een heel chique hotel zaten er allemaal mannen in badjassen naar ons te zwaaien haha,
na een uur rondgeslenterd te hebben besloten we maar om dan nu naar de supermarkt te gaan, dus wij lopen daar, zeg ik: nou het ziet er wel heel donker en leeg uit, bleek het ook dat de supermarkt op woensdag de hele dag dicht is, dus we konden weer terug het dorpje in om naar een kleine lokale supermarkt wat spulletjes te halen.
dus iets van 2 uur later waren we weer terug op de camping.

vandaag lekker een dagje vrij.
mn huisje lekker schoongemaakt, een deel van de was hangt lekker te drogen dus ik had even tijd om m'n blog bij te houden en mensen op de hoogte te houden en om iedereen die dit leest proberen te vermaken met mijn belevenissen hier in italie.
strakjes weer even de hele klim naar de supermarkt lopen en dan nog het laatste beetje opruimen en schoonmaken en wat papierwerk invullen, en moet eigenlijk ook vragen om mn loon aangezien ik deze zondag hier al 2 weken werk. maar vind het lastig om iets te vragen als het gaat over welke dag ik vrij ben of of ik m'n loon mag krijgen durf ik namelijk niet echt te vragen haha.

ik ga nog even genieten van het zonnetje, ik hoop dat jullie dat in nederland ook kunnen doen.
en hou me op de hoogte over het songfestival wil alle mislukte acts wel horen haha had al iets vernomen over een vrouw met een baard.
ik las wel dat nederland door is naar de finale dus ik ben benieuwd.

arrivederci!
liefs,
Myra X


  • 08 Mei 2014 - 22:03

    Ruth En Luuc:

    Wij genieten van je verhalen, over dat uitzicht..... weet je zeker dat het over het "meer" was?
    Tot over een paar weekjes, je spullen staan al klaar.
    Groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

myra

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 2314

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 15 September 2014

viva italia

Landen bezocht: