la dolce vita - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van myra - WaarBenJij.nu la dolce vita - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van myra - WaarBenJij.nu

la dolce vita

Blijf op de hoogte en volg myra

24 Mei 2014 | Italië, Levico Terme

de tijd vliegt echt voorbij hier in italie, zit er nu al een maand echt heel raar om dat te beseffen.
ben ook een beetje mijn inspiratie kwijt geraakt om m'n blog te omschrijven...
nu zijn ook de andere studenten aangekomen dus het seizoen kan strakjes van start gaan.
tot nu toe werk in nog steeds achter de receptie van 8 tot 2 of van 2 tot 8. van de week een dagje gewerkt van 10 tot 4 en toen moesten we mobilehomes van de buitenkant schoonmaken... was niet echt heel interresant dus hebben we bijna de hele dag rondgereden in het golfkarretje.
verder is het echt supergezellig met mn huisgenootje jennifer, ik ben naar haar verhuisd omdat het in mn oude stacaravan s'nachts echt superkoud was en mijn bed echt om te huilen was omdat de veren gewoon in m'n rug staken.
afgelopen donderdag nog uiteten geweest in een restaurant waar ze ook nederlands praten omdat de vrouw uit nederland kwam, blijkbaar zijn er in het dorpje levico heel veel Italiaanse mannen getrouwd met een nederlandse haha.
helaas moet ik sraks mijn lieve huisgenootje verlaten omdat ik straks naar san cristoforo ga en zij hier juniorbeheer doet op camping due laghi, helaas mogen we elkaar niet bezoeken op de camping maar wel buitenaf en is het maar iets van 10 minuutjes met de trein.
in mn laatste weekje hier zal ik nog receptie gaan doen en misschien nog wat schoonmaak op de camping.
wat wel heel leuk is is dat op 29 mei giro d'Italia langs de weg van de camping fiets.
dat is de allerlaatste etappe van de fietstocht en dan fietsen ze richting de panarotta.
de hele weg zal hier dan in het roze zijn.
en wij moeten assistentie gaan bieden en surveilleren. het schijnt hier een hele happening te zijn omdat het de allelaatste etappe is dus als de cameraploegen voorbij komen zal ik wel even zwaaien in mn roze shirtje haha.
gisteravond nog een gezellig avondje gehad bij levicoland, daar kanje gezellig bowlen of gewoon leuk op een terrasje zitten maar wij zijn helemaal losgegaan op de locale band die western liedjes gingen zingen haha echt geweldig, zelf ook nog wel even gezongen maar ik kreeg telkens zo'n lachbui dat dat nog niet echt een succes is geworden maar dat gaat wel goed komen want een mede student heeft haar gitaar bij zich en ik moet toch mijn Amy winehouse zangkunsten laten horen hier, oftewel Amy wijnkelder haha
morgen schijnt er hier bij het meer een beachparty te zijn en volgende week ook dus daar gaan we dan maar eens een kijkje nemen.
vanaf 30 mei zal ik dus werkzaam zijn op camping san cristoforo aan lago di caldonazzo samen met Tiffany en shoshanna.
iets van een minuutje lopen naar het meer/strand en een verse bakker en een discotheek om de hoek, we zullen ons daar prima gaan vermaken maar we zullen ook gewoon afspreken met onze lieve collega's van due laghi en zullen in nederland elkaar vast nog gaan zien, er staat in ieder geval al een avondje stappen in eindhoven gepland met jennifer haha(:
nu maar weer eens verdergaan met vervelen op de receptie, de tijd gaat echt heel langzaam vandaag......

Saluti a tutti!
kusjes Myra.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

myra

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 939
Totaal aantal bezoekers 2295

Voorgaande reizen:

24 April 2014 - 15 September 2014

viva italia

Landen bezocht: